RUTA DELS BARS A MADRID -ACTUACIÓ A REBEL REBEL



Malgrat els moments de cruesa, Adrià Puntí considera que L'hora del pati és un disc “molt més optimista” que l’anterior, Pepalallarga i... i alhora “molt rocker i molt acústic”. La influència de Quimi Portet, coproductor i partícep dels processos de post-enregistrament, ha esdevingut decisiva en el viratge detectable en les noves cançons de Puntí, que, si bé han estat rebudes per alguns comentaristes musicals amb un cert desencís, perquè Adrià ha moderat el tant per cent de marcianades, ha donat com a resultat un disc amb enormes possibilitats comercials.
Puntí ja va presentar en directe al Mercat de música Viva de Vic un parell de temes del nou disc, i ja s’ha anunciat que la posada de llarg a Barcelona tindrà lloc el 18 de desembre a la sala Luz de Gas, en un concert en què s’acompanyarà de la formació actual: a la bateria, Dani Pujol, Lluís Costa, “amic de fa molt de temps, guitarrista de Psychoine i exlíder de Barri Baix”, Pere Martínez al baix i Lluís Guerra al teclat. “Quan va marxar el guitarrista Josep Lluís Pérez (ex El Último de la Fila) vaig pensar que no necessitava substituir-lo, sinó que preferia afegir uns teclats. I va funcionar molt bé. Jo em vaig posar les piles a la guitarra i ara vaig com un boig! N’he après molt”.
Fins al punt que fa poques setmanes ha decidit que se’n vol anar a Madrid per fer alguna moguda, com ara “tocar en bars, bàsicament per no perdre el temps aquí si només hi ha quatre concerts al mes, i poder anar fent feina allà per a un futur.” “Perquè, a més a més, tinc dos discos d’Umpah-Pah amb molts temes en castellà que considero que estan desaprofitats, i perquè també tinc ganes de fer L'hora del pati en català allà. Però de moment hi aniré a tocar sol, perquè em pagaran quatre xavos, just per al viatge i la manutenció”.

(Entrevista realitzada per Santi Mayor Farguell Rock & Clàssic – 3.11.1999)

ACTUACIÓN EN REBEL REBEL (MADRID)

"Tuvimos el placer de disfrutar en el REBEL de la brillante, original y arriesgada puesta en escena de ADRIÀ PUNTÍ, uno de los artistas más transgresores del panorama musical nacional. Su actuación no dejó indiferente a ninguno de los allí presentes. Se te quiere Adrià."

www.rebelmadrid.com