RECORDANT GAIREBÉ UNA DÈCADA ENRERA... MMM, VECS QUÈ BO!





24 comentaris:

mixtura ha dit...

Hola guapus,
sempre m'han semblat fascinants els començaments de les cançons, quan sonen les primeres notes de vegades un encara no s'imagina quina canço es.. questió de parar orella :)

Salut!

Anònim ha dit...

gràcies per deleitarnos moteru!! toni

Anònim ha dit...

Deu meu !!!
Que donaria jo per tornar a viure auqests moments en viu !!!
Adrià (Josep) torna !!! És un delicte no tenir dret a viure això !!!

jaipens ha dit...

el sol!!!
merci nano!!!! quina picada d'ullet per als puntinikis de mena!gràcies per treure del calaix aquest tresor!

Anònim ha dit...

moltes merces de les meves parts i que guapu que estava l'Adrià!!!
camisadeflors

Anònim ha dit...

VOLEM EL CONCERT SENCER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Anònim ha dit...

SIIIIIII,a falta de molles volem el pa sencer!!!!!

Anònim ha dit...

gràcies per voler-ho compartir. m'ha agradat molt aquest tastet de cançons.

Ara, guapo no ho estava, a mi m'agrada més sense aquest tiny.

mixtura ha dit...

celebro que us complagui el tast, per motius d'espai no es pot penjar tot, pero.. haviam si hi fico els talls mes canyeros, el concert s'ho va valdre..
Salutacions

Anònim ha dit...

Si mixtura el concert s'ho va valdre pero mooolt! toni

Anònim ha dit...

ostia puta, que bo que és el fill de puta!(amb amoooorr ajja) la mare que el va parir! que torni! però que torni ja! de què va? (va de va de bo, no?) doncs ni de bo ni osties, et parlo molt seriosament josep: volem el que ens pots donar només tu i ho volem ja!!!! ja!!! ja!!!! et segueixo desde jovenet i he crescut amb tu, vull seguir vivint amb tu i no diré que vull morir amb tu que ja és massa bucòlic.
ja n'estic fart de que et prenguis una pausa tan llarga.

Anònim ha dit...

jo el vull tot aquest concert... mixtura hem de fer negocis!!! camisetadeflor3tes ara l'estiu.

Anònim ha dit...

eooeoeoeoeo!!! quan tregui el disc nou el puntí aquesta pàgina no pararà d'haver-hi comentaris, treurà fum!!! de color verd fosc!!!

Anònim ha dit...

volem tot el vídeo!!!!!!!!!1

mixtura ha dit...

Quina caloreta! alguns clips mes per estar mes fresquets.. una delicia pels sentits.
mireulos amb moderació
feune un us reponsable
:-))

salut i bon agost!

Anònim ha dit...

Gràcies mixtura.
Deu ni do la caloreta que fa i ventet per aquí al baix Ter.
No sabries pas l'any i el lloc d'aquests concerts??
Merci.
Po.

Anònim ha dit...

gràcies mixtura! no havia vist mai! el 903 en directe!siii una delicia pels sentits!kina veeeu! únic,brutal,màgic i un sinfin d'etc....on va ser aquest concert? diuen que cada dia s'aprèn algo... toni

La Princesa dels ulls tristos ha dit...

Gràcies Mixtura!

Sento no haver respost al teu missatge, tot just l'he llegit avui i ja fa dies que em vas escriure...

Veure de nou una part de l'actuació del Doctor Music Festival del 96 m'ha fet transportar als meus dolços 15 anys...

... Oh, come on, come on, come on, come on!
Didn´t I make you feel like you were the only man — yeah!
An´ didn´t I give you nearly everything
That a woman possibly can ?
Honey, you know I did! ...

Cada cop que escolto el 'Piece of my heart' de la Janis el cor em fa un bot... i a la vegada m'omplo de nostalgia en recordar una "versió" encara més recent d'aquesta gran cançó, tot just fa dos anys i en un ambient totalment diferent al del Festival... M'agradaria no ser l'única a recordar-la...


El següent vídeo correspon al concert de la Marató de TV3 de l'any 98 al Palau Fontajau de Girona? (Jo també vaig grabar el concert...)

Realment una època esplèndida! Aquellos maravillosos años...

Una bona sorpresa aquesta Mixtura!

mixtura ha dit...

sorpresa la teva Princesa per contestar :) bentrobada

Toni, el 903 es de l'any 96, al esparrago rock de Granada, massa temps d'ençà! prometo ja ficar els peus a terra aquest agost, bueno no ho faig perque de tant en tant m'agrada somiar, q encara no fan pagar per això

siauuu

La Princesa dels ulls tristos ha dit...

Era l'actuació a l'Esparrago Rock? Creia que era el Festival de la vaca... el Doctor Music Festival...
Merci per l'aclariment :)

mixtura ha dit...

...nomes la de 903, que per cert:

http://la-dansa-de-la-vida.blogspot.com/2005/09/8-esprrago-rock.html

Anònim ha dit...

simplement GRACIES per pujar aquests tresors de valor incalculable. i Gracies al mestre Puntí per crear-los.
D'aqui poquet ens veiem a Figueres.
Salut gent.

Anònim ha dit...

merci companys. camisadeflors.

Anònim ha dit...

NO VAIG VEURE'L A CAP D 'AQUESTS CONCERTS, TOT I QUE JA FEIA UNS 3 ANYS QUE EL SEGUIA I EL CONEIXA.
AL 96 TENIA 22 ANYS, SÓC MÉS GRAN QUE TU, PRINCESA!!!!