M'he comprat un bon dia ( Sabadell 13 Maig 2010 )


14 comentaris:

mixtura ha dit...

Ei ei My my rock&roll will never die, gràciessss

salutacions

mixtura ha dit...

més delicatesen

http://www.youtube.com/watch?v=Vk7S4trWFy8

bon baix i bateria, no sumen.. sino multipliquen * * * *

Anònim ha dit...

maca la guitarra també,sona com l'aigua en un cim de divergència

Anònim ha dit...

Mare meva, quin concertàs em vaig perdre! òstia santa m'emociono amb can youtube!

Gràcies mixtura! je t'aime.

El baix i bateria i dónen el ritme i el tirar endavant. Tinc la sensació que aquesta és la formació perfecte per acompanyar el mestre. Sense segones veus que embruten, ni guitarres extres que empastifen.

Wellcome to the world! s'ha escrit un nou epitafi, aquest no en blanc.

gràcies!!!!!!!!!

eldevic

Anònim ha dit...

Voleu que us digui quelcom: em vaig quedar amb les ganes de que toqués la guitarra elèctrica que allà hi tenia... oh,oh,oh!

Anònim ha dit...

un mort inventat no resurgeig .quan altres pixen fora test el geni es reorienta gracies

Anònim ha dit...

Guapissima la batería de Muda en Muda i tambe en general!

Anònim ha dit...

musicalment crec que el concert no supera el de figueres del 2007. L'adrià ha de tocar sol, els acompanyaments sobren, tot i que admiro el fet que convidi a musics poc coneguts a tocar amb ell. Això, però, passa factura musicalment. L'adrià té sufucient qualitat per omplir l'escenari ell sol, i a sabadell, la musica i afinació grinyola!
´malgrat tot, m'alegro del pas endavant,com a "fan" pero com a crític musical, encara falta molt per retrobar l'autentic adria

mixtura ha dit...

no trobo gens acertat el comentari anterior, ja q crec que son valides qualsevol de les formes que el josep vulgui actuar: sol, duo, amb banda, amb orquestra filarmónica.. tan se val

per cert.. quin es l'autentic Adrià? (ja no hi serà mes) el dels discos? noorrr! ei mai ha fet dues actuacions amb so igual, per tan anònim 9:10 .. hauràs de afinar la teva oida musical i estar preparat per posar-te al dia ( de fet.. amb el que dius, entenc que encara no saps el tipus d'artista que es, i ja fa uns anys que volta)

una recomanacio, torna a escoltar aquests ultims videos.. i no búsquis semblançes sino diferencies amb l'original, doncs aqui es el magnetisme!

salut!

Anònim ha dit...

Jo crec que aquest de les 9,10 li falta un sonotone. De totes maneres se que a alguns de lentorn den josép aquest concert ha fet mal! El prefereixen tenir com a lacustica de 2009 que no pas que torni a fer el que el public vol. Josép! Ni puto cas de les xorrades que et poguín dir. A sábadell un Olé!

Anònim ha dit...

Realment hem feu moltes dentetes els que vareu poder anar al concert, però merci a tots els que pengen els vidios i així gaudir del gran puntí.
Estic totalment d'acord amb la mixtura que diu: no búsquis semblançes sino diferencies amb l'original!!!

El proxim no hi fallaré!

Ziggy ha dit...

El Josep en Sabadell fue genial!! Un pedazo de artista, toco música...pero música de la buena, y punto, o Puntí como quieras. Es como Bowie, Reed, Waits o el Iggy. Bueno mejor que estos cuatro.
Soul Punk de el bueno!!

PD:al fin de el concierto puso a todo el Teatre Estruch en pie aplaudiéndole.

Anònim ha dit...

Josep Puntí
NEXT CONCERT
Diss. 5 Juny 22 hs.
SALA ZERO
C. Sant Magí, 12,
TARRAGONA

GuillemTM ha dit...

A vegades penso que és tan bo que no ho pot suportar i per això a vegades dissimula.